2014-02-05 @ 20:34:45 / Allmänt

Skriver nu istället! <3

Orkade inte skriva den kvällen så gör det nu istället!
Hade egentligen handboll ikväll men jag hoppade över den för att jag behövde vila lite.
Har gymnastiktävling i helgen, på lingvallen är den. Hoppas verkligen att jag lyckas bra för det gjorde jag inte på den förra tävlingen i Landskrona.
Jag kanske ska starta en blogg på nattstad istället för att det är lättare att fixa designen och sånt.
Kommentera gärna vad jag ska ha för namn då för jag är inte så kreativ :)
Om jag gör en blogg på nattstad kommer jag att länka den här!
 
 
Bjuder på min profilbild från Facebook!
Ha det bra så länge!
Puss // Lovisa :*


Postat av: Elsa

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)

2014-02-05 @ 20:37:18 / http://www.elsamohras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: